Меню
Календар
«    Грудень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Архів новин
Грудень 2019 (9)
Листопад 2019 (23)
Жовтень 2019 (11)
Вересень 2019 (14)
Липень 2019 (1)
Червень 2019 (1)
Наше опитування

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1


Онлайн
Всього на сайті: 2
Користувачів: 0
Гостей: 2
Погода
» » АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ В ЛІЦЕЇ
АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ В ЛІЦЕЇ
Рейтинг:

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ В ЛІЦЕЇ

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ В ЛІЦЕЇ

 

    Навчання у ліцеї для учнів, один з найважливіших періодів у їх життєдіяльності, особистісного зростання та становлення як фахівця з освітою. Пошук шляхів успішної адаптації до змінених соціальних умов та нової діяльності є нагальною проблемою для кожного, хто переступив поріг ліцею.

    Особливу вагомість адаптаційні процеси набувають за умов зміни середовища життєдіяльності, щонайперше на початкових етапах навчання юнаків і дівчат у ліцеї. Вони вимагають від молодої людини активації механізмів адаптації і часто призводять до стану психологічного перенапруження.

    Дослідження дають змогу констатувати, що психодіагностика адаптаційних можливостей учнів першого року навчання дуже важлива.

    Труднощі адаптації учнів на початкових етапах навчання у ліцеї обумовленні низкою особливостей. У ліцеї система навчання характеризується великим обсягом матеріалу, самостійністю і відповідальністю учнів. Особливості переходу із середньої школи до ліцею пов'язані не тільки з перебудовою провідного типу діяльності, але і з входженням особистості в новий колектив. Вступ до ліцею є переломною подією в житті учнів

Поради учням

 

    Не очікуйте опіки, а розраховуйте на дружню підтримку оточуючих, яка надасть Вам відчуття рівності, потрібності та незалежності, тому:

• Не допускайте зайвої опіки, намагайтесь стати самостійним в обслуговуванні.

• Прагніть виконувати посильну і цікаву роботу,  підтримуйте охайність і порядок на робочому місці.

• Не уникайте тих, хто готовий прийти Вам на допомогу.

• Активніше добивайтесь отримання потрібної Вам інформації та нових знань.

• Не створюйте емоційну напругу у відносинах із одногрупниками, намагайтесь завжди бути приязним і доброзичливим.

• Не зловживайте своїм становищем, бережіть свою людську гідність.

• Змістовно проводьте свій вільний час із іншими учнями, набувайте хороших друзів.

• Будьте оптимістом, вірте у свої можливості і пам'ятайте, що Ви потрібні іншим людям.

 

Якщо у Вас виникли проблеми у навчанні,

Вам слід:

• Дати викладачу можливість допомогти Вам.

• Залучити викладача до процесу розв'язання проблеми, якщо немає конкретного способу її розв'язання без його участі.

• Впевнено відстоювати свою точку зору, але з повагою і ввічливо ставитись до викладача.

• Звернути увагу викладача на позитивні моменти, на те, що Ви засвоїли на його лекціях, а не жалітися на свої проблеми.

• Зрозуміти, що викладач більше зацікавлений в успішності Вашого навчання, аніж у виставленні поганої оцінки. Ваше бажання вчитись є найкращим стимулом для отримання допомоги від викладача.

                                                                                                                                                         

Вам не слід:

  • Публічно висловлювати свою розлюченість, різку незгоду. Ні в якому разі не тисніть на викладача.
  • Плакати, благати викладача про зниження вимог.
  • Зловживати виразом: «Ви зобов'язані...».
  • Висловлювати нерозумні або занадто обтяжливі прохання.
  • Висувати вимоги до викладача щодо додаткового використання його часу

                                                                           Соціальний педагог Савенок І.В.

 

шаблоны для dleскачать фильмы
Переглядів: 564
Коментарів: 0
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.


Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.