Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/dptnzvpa/dptnz-vpal.org.ua/www/engine/modules/show.full.php on line 348 DataLife Engine > Версія для друку > Батьківські загальноліцейні збори «Сім’я – найкращий вихователь»
Головна > Новини > Батьківські загальноліцейні збори «Сім’я – найкращий вихователь»

Батьківські загальноліцейні збори «Сім’я – найкращий вихователь»


. Розмістив: admin
26 жовтня 2018 року у Володарському професійному аграрному ліцеї відбулися загальноліцейні батьківські збори, на які зібралися усі учасники освітнього процесу та батьки здобувачів освіти, аби обговорити важливі питання виховання молоді. Адже успіх будь – якого навчального закладу криється саме у співпраці педагогів з батьками, які є головними вихователями своїх дітей.
На зборах було розглянуто такі питання:

1. Розвиток навчального закладу в сучасних умовах (директор ліцею Блоцький В.І.).

2. Роль співпраці сім’ї та педагогічного колективу у вихованні учнівської молоді (заступник директора з виховної роботи Скрицька Н.І.).
3.Торгівля людьми: сучасні загрози (практичний психолог Бойко Г.М.).
4.Булінг в учнівському середовищі (соціальний педагог Савенок І.В.).
5. ЗНО – відповідальна пора у житті ліцеїста (викладачі Маковкіна Л.Л., Григоренко Т.М.).
6.Вибори батьківського комітету ліцею (заступник директора з виховної роботи Скрицька Н.І.).
7. Роль батьків у фізичному вихованні підлітків (керівник фізвиховання
Жогла В.Т.).

У своєму виступі заступник директора з виховної роботи Скрицька Н.І. зупинилася на важливості сімейного виховання. Свій виступ вона розпочала словами В.О.Сухомлинського:«Всі шкільні проблеми стоять і перед сім’єю,
усі труднощі,які виконують у складному процесі шкільного виховання сягають своїми коренями у сім’ю».
Взаємовідносини сім’ї і навчально-освітніх закладів мають довготривалу історію. Як будь-яка історія починається з перших кроків, а будь-яка будівля з фундаменту, так і становлення особистості бере початок у сім’ї. Те, що дитина набуває у родині, вона зберігає на протязі всього свого життя.
Значення батьків у розвитку особистості дитини переоцінити неможливо, адже батьки складають перше оточення дитини, в якому вона здобуває перший важливий досвід, знання про себе, і пізнає навколишній світ, тут проходить її громадянське становлення, формується світогляд.
Значна роль у вихованні і навчанні дітей відводиться спільним діям сім’ї і навчального закладу. Коли між ними нема узгодженості, тоді виховний вплив на дитину ускладнюється.
Як два крила у птаха, що допомагають йому вільно літати в безмежному просторі, так сім’я і педколектив створюють оптимальне середовище для вільного та повноцінного розвитку особистості учня. Їхня співпраця є важливою умовою ефективної навчально-освітньої роботи, спрямованої на створення атмосфери доброзичливості та взаєморозуміння.
Співпраця сім’ї і педагогів має ґрунтуватися на взаємоповазі, рівноправному партнерстві. Педагогічний колектив та колектив батьків – це має бути єдиний живий організм, об’єднаний спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю.
Актуальними і сьогодні залишаються слова В.Сухомлинського: «Час і батькам, і вчителям глибоко усвідомити, що ні школа без сім’ї, ні сім’я без школи не можуть справитись з найтоншим, найскладнішим завданням – становленням людини».
Практичний психолог Бойко Г.М. виступила з відео презентацією на тему: «Торгівля людьми – це може трапитись з кожним». Метою такої відео презентації було донести до батьків та здобувачів освіти інформацію про торгівлю людьми, зовнішні та внутрішні причини виникнення даної проблеми; про те, які права порушуються в ситуації торгівлі людьми та як захистити себе від шахрайства і не потрапити до рук торгівців людьми. Було наголошено, що молоді люди, котрі ще не мають достатнього життєвого досвіду, часто стають об’єктом торгівлі людьми. Психолог розробила та розповсюдила інформаційні буклети на тему: «Жертвами торгівлі людьми стають…», «Зупинимо торгівлю людьми разом» та «Як не стати жертвою торгівлі людьми».
Соціальний педагог Савенок І.В. виступила з темою: «Умови успішного виховання і навчання дитини. Єдність вимог педагогічного колективу і сім’ї». «Булінг як соціально-педагогічна проблема»
Нею були розглянуті такі питання:
- Успішне виховання і навчання дитини. Єдність вимог педагогічного колективу і сім’ї.
- Взаємовідносини батьків і дітей.
- Проблеми підліткового віку.
- Кроки для здобуття дитиною освіти.
- Як батькам не втратити свою дитину?
- Гуртожиток – наш другий дім. Правила поведінки в гуртожитку.
- Відповідальність неповнолітніх за вчинення ними протиправних дій.
- Гігієна – ознака здорового способу життя;
- Булінг як соціально-педагогічна проблема:
- Основні компоненти та форми булінгу.
- Чому діти стають жертвами булінгу? Мотивація булінгу.
- Типові риси учнів, схильних до проявів насильства.
- Наслідки булінгу.
- Особливості поведінки дітей, що стали жертвами булінгу.
- Чи можна передбачити дитячий суїцид?
- Поради батькам. Стратегія поведінки дорослого.
«Роки дитинства – це перш за все виховання серця. Виховання – це не поєднання заходів і прийомів, а мудре спілкування дорослого із живою душею дитини». (Василь Сухомлинський)

Батьківські загальноліцейні збори «Сім’я – найкращий вихователь»

 

Батьківські загальноліцейні збори «Сім’я – найкращий вихователь»

 



Повернутись назад