Меню
Популярні статті
    Календар
    «    Серпень 2018    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031 
    Наше опитування

    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1


    Онлайн
    Всього на сайті: 2
    Користувачів: 0
    Гостей: 2
    Бібліотека


    Бібліотека – це скарбниця всіх багатств людського духу.

    Г. Лейбніц


    Володарка – це один з наймальовничніших куточків Київської області.

    Майже сорок п’ять років рому на околиці нашого селища зависочила новобудова, яка на той час мала назву – «Сільське професійно-технічне училище №27» і яка відкрила свої двері для сотень юнаків і дівчат із різних областей, районів, які виявляли бажання здобувати робітничу професію, вкрай потрібну для сільського господарства. А згодом біля центрального корпусу з’явився й інший, в якому розмістилась і по теперішній час знаходиться бібліотека ліцею.

    Бібліотека – це світ відкриттів, світ творчості, де формується читач.

    Письменник К.Паустовський говорив: «Без книги ми сьогодні не можемо жити, ні розвиватися й перемагати, ні впевнено йти до розумного й прекрасного майбутнього, у яке ми віримо». А саме бібліотека і є найважливішою творчою лабораторією, саме від її ресурсів і послуг залежить якість та зміст навчання, бо саме книга – це скарб, мудрість і досвід, ретельна праця і недоспані ночі, творча думка і презентація ідей...

    Книга – порадник, надійніший за пам’ять.

    Бібліотека ДПТНЗ «Володарський ПАЛ» має фонд більш як 13 тисяч книг (підручники загальноосвітньої програми, навчальні посібники, підручники по спец. предметам, методична і художня література). Книжковий фонд поповнюється за рахунок державного бюджету. В бібліотеці є довідковий інформаційний фонд, який включає в себе універсальні енциклопедії, словники, довідники, збірники сучасних рефератів, хоч і не в великій кількості, а інформація все ж отримується.

    Для ефективного навчально-виховного процесу вчителю необхідно ознайомитись з передовим педагогічним досвідом, із сучасними технологіями, методичними розробками, і значну частину з цих питань бібліотека вирішує за рахунок отримання періодичних видань: це "Профтехосвіта", "Все для вчителя", "Позакласний час", "Шкільна бібліотека", "Інформаційно-методичні збірники", "Безпека життєдіяльності" та інші, де викладачі знаходять і програми, і методичні розробки, і необхідну інформацію.

    Головним джерелом інформації в нашому аграрному ліцеї є комп’ютерні класи. Маємо доступ до інтернету, є свою інтернет-сторінка. Тут учні мають можливость отримати різнобічну інформацію. На черзі комп’ютеризація бібліотеки.

    З метою покращення інформаційної роботи в бібліотеці функціонують змінні тематичні книжкові виставки, що стають у нагоді при поглибленому вивченні рідної мови, літератури, історії України.

    Бібліотека навчального закладу покликана допомогти учневі грунтовніше вивчити той чи інший предмет, доповнити знання, отримані на уроках. А працівник бібліотеки повинен налагодити роботу таким чином, щоб реалізувати це основне завдання. Підбір необхідних підручників, іншої навчальної та методичної літератури, їх вдала презентація читачам – ось основні, на мою думку, функції бібліотечного працівника.

    У ліцеї проводиться багато позаурочних масових заходів. Я, як бібліотекар, допомагаю класним керівникам, майстрам в/н, викладачам у пошуку потрібної літератури, розробці сценаріїв свят, інформаційних та виховних годин.

    Сьогодні інформаційні технології намагаються витіснити книгу, але книга все ж залишається насамперед книгою, неоціненним скарбом, джерелом мудрості, знань, досвіду, фундаментом освіти, а бібліотеку, книгозбірню, можна назвати основою цього фундаменту. Освіта і бібліотека – це поняття невід’ємні одне від одного.

    Роль бібліотеки в сучасних умовах, безперечно дуже важлива. Вона сприяє формуванню національної свідомості, патріотизму, економічної та правової культури юних громадян суспільства, є путівником для підростаючого покоління в інтелектуальному, моральному та професійному аспектах.

    Бібліотеки в ХХІ столітті не тільки збережуть за собою провідну роль, але й збільшать її, вирішуючи проблеми і відкриваючи перспективи інформаційних бібліотечних технологій, спрямованих на розкриття творчого потенціалу і максимальну самореалізацію як учнів, так і педагогів.
    Literaturniy-vernisazh.rar [2.36 Mb]