Меню
Календар
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1


Онлайн
Всього на сайті: 4
Користувачів: 0
Гостей: 4
ДПТНЗ "Володарський ПАЛ" » Рекомендації педагогічним працівникам » Поведінка учнів, що відхиляється від норми, як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу
Поведінка учнів, що відхиляється від норми, як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу
11 січня 2018 року соціальний педагог Савенок Інна Володимирівна провела для педагогічних працівників заняття за темою: «Поведінка учнів, що відхиляється від норми ,як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу». Вона звернула увагу присутніх на те, що однією з найактуальніших проблем сьогодення є зростання злочинності, наркоманії, прослідковується тенденція до зростання числа дітей з поведінкою, що відхиляється від норми, тобто тих дітей, які входять до «групи ризику» та назвала основні причини важковиховуваності учнів:соціальні причини, навчальні причини, сімейні причини, біологічні причини та психологічні причини.
У ході заняття Інна Володимирівна надала консультацію з таких питань:
- Як правильно працювати з дітьми «групи ризику»?
- Яку потрібно вести документацію по роботі з дітьми, які потрапили в складні життєві обставини?
- Які помилки часто допускають вчителі при роботі з дітьми з девіантною поведінкою?
Також ознайомила працівників з «Кодексом етики українського вчителя» ,  який був написаний Нацкомісією з питань захисту суспільної моралі разом з Інститутом інноваційних технологій при Міністерстві освіти, у якому зазначено як педагог має поводитися з учнями, їхніми батьками, з колегами по роботі й керівництвом.
Найголовніше завдання вчителя - максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому – виробничими проблемами.
Щоб зрозуміти учня, його думки, почуття, вчинки, треба брати емоційну участь у стосунках з ним, навчитися відчувати до нього постійний інтерес. Якщо виник конфлікт з учнем, не треба шукати способів будь-що утвердити свою правоту. Треба просто знати взаємоприйнятні шляхи його розв’язання.

Поведінка учнів, що відхиляється від норми, як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу

 

Переглядів: 163
Коментарів: 0
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.