16.12.2020 року відбулося чергове засідання школи молодого педагога.
Педагогічна діяльність - це професійна активність учителя, в якій за допомогою різних засобів впливу на учнів реалізуються задачі навчання й виховання (А. Маркова). У загальному вигляді педагогічна діяльність - це особливий, багатогранний і багатоплановий вид діяльності, пов'язаний з навчанням і вихованням. Базовою психологічною вимогою до особистості педагога є любов до дітей. Без цієї умови педагогічна діяльність як така не буде повноцінною. Діти дуже чуйні до того, як до них ставляться. Нелюбов з боку вчителя в остаточному підсумку породжує нелюбов з боку учнів, і тоді не тільки виховання, а й нормальне навчання стане неможливим (за висловлюванням Ксенофонта, «ніхто не може нічому навчитись у людини, яка не подобається»). (Джерело: Освіта.ua «Психологія педагогічної діяльності та психологія вчителя».)
Для того, щоб допомогти молодим педагогам у становленні своєї особистості на професійній ниві, у формуванні професійних педагогічних компетентностей, сприяти у визначенні дієвих методів та засобів викладання, та кращої адаптації в колективі, практичний психолог Г.М. Бойко ознайомила присутніх молодих педагогів з різними моделями спілкування та їх особливостями під час проведення уроків. З метою вивчення запитів молодих педагогів та для поліпшення їх умов праці було проведено анкетування «Якої допомоги ви потребуєте». Психолог спонукала до активнішої співпраці та творчого партнерства молодих педагогів і педагогів-наставників. Учасники засідання отримали пам’ятки для «Молодого педагога» від психолога.
Бібліотекар Луценко О.О. підготувала добірку педагогічної та методичної літератури. Молоді педагоги мали змогу ознайомитися з працями А.С. Макаренка, Г.С. Сковороди. В.О. Сухомлинського та новою сучасною літературою.
Заступник директора Скрицька Н.І. розповіла про форми роботи класного керівника та майстра виробничого навчання з батьками здобувачів освіти.
Методист Теодорович Т.В. поділилася досвідом проведення кожного етапу уроку та обґрунтувала вибір структури уроку.
Всі учасники засідання школи молодого педагога отримали домашнє завдання, яке потрібно підготувати до наступного засідання.
шаблоны для dleскачать фильмы