Меню
Календар
«    Вересень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Архів новин
Вересень 2021 (3)
Червень 2021 (9)
Травень 2021 (6)
Квітень 2021 (13)
Березень 2021 (24)
Лютий 2021 (26)
Наше опитування

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1


Онлайн
Всього на сайті: 1
Користувачів: 0
Гостей: 1
Погода

» » НАХИЛ ДО ПЕВНОГО ТИПУ ПРОФЕСІЇ (Диференціально-діагностичний опитувальник Є.О. Клімова)
НАХИЛ ДО ПЕВНОГО ТИПУ ПРОФЕСІЇ (Диференціально-діагностичний опитувальник Є.О. Клімова)
Рейтинг:
НАХИЛ ДО ПЕВНОГО ТИПУ ПРОФЕСІЇ
(Диференціально-діагностичний опитувальник Є.О. Клімова)

Хід проведення.
Методика є достатньо простою та швидкою у проведенні. Дослідження може проводитися як індивідуально, так і з групою учнів. Досліджуваним пропонують письмово відповісти на 20 питань, використовуючи бланк відповідей. Номери та буквені позначення у його клітинках відповідають номерам та варіантам відповідей ДДО. Досліджуваному ж пропонується відповісти на 20 пар запитань, обравши з двох найбільш прийнятний для себе варіант. У бланку потрібно обрати один із двох варіантів відповідей ("а» або "б”) .
Питання підібрані та згруповані таким чином:
- у першому стовпчику вони стосуються професії типу «людина-природа» (умовно позначено у бланку буквою «П»),
- у другому – «людина-техніка» («Т»),
- у третьому - «людина-людина» («Л»),
- у четвертому - «людина-знакова система» («З»),
- у п’ятому - - «людина-художній образ» («Х»).
Інструкція: " Припустимо, що після закінчення школи Ви зможете виконувати будь-яку роботу. Але якби Вам довелося обирати лише з двох, якій би Ви віддали перевагу? Оберіть один із двох варіантів відповідей ("а» або "б”) .

НАХИЛ ДО ПЕВНОГО ТИПУ ПРОФЕСІЇ (Диференціально-діагностичний опитувальник Є.О. Клімова)

 




шаблоны для dleскачать фильмы
Переглядів: 94
Коментарів: 0
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.


Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.