Меню
Календар
«    Вересень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Архів новин
Вересень 2021 (3)
Червень 2021 (9)
Травень 2021 (6)
Квітень 2021 (13)
Березень 2021 (24)
Лютий 2021 (26)
Наше опитування

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1


Онлайн
Всього на сайті: 4
Користувачів: 0
Гостей: 4
Погода

ПАМ’ЯТКА МОЛОДОМУ ПЕДАГОГУ
Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати в них учня.
Артур Шнабель
1.Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця.
Пам’ятай: без знання стану здоров’я дітей неможливе правильнее навчання й виховання.
2.Вступаючи в контакт із дітьми, не варто поводитись з ними зверхньо.
Від спільних колективних дій учителя та здобувача освіти залежить успіх справи. Намагайся частіше хвалити, заохочувати вихованців. Вивчай індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо опановуй методику педагогічної співпраці.
3. Частіше усміхайся.

Пам’ятай: твоя усмішка дітям свідчить про те, що зустрічі з ними тобі приємна, усмішка створює в людей загальний позитивний настрій.
4. Плануючи свої перші уроки, подумай:

- як здобувачі освіти повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки для цього слід спеціально прищеплювати і які з уже наявних треба закріпити. Пам’ятай: якщо педагог не виховує в здобувачів освіти певної системи корисних звичок, то на їхньому місці найчастіше виникають шкідливі звички. З перших уроків виробляє у вихованців певний стереотип поведінки, формуй позитивні навички;
- які види робіт буде використано й виконано здобувачами освіти на уроці, що необхідно зробити, аби вони технічно грамотно виконували завдання, яка спеціальна підготовка для цього потрібна. Пам’ятай: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість дітей корисною, цікавою роботою. Особливо важливими є два елементи: чого вони навчаються, виконуючи завдання, та до чого привчаться в процесі діяльності.
5. Важливе завдання вчителя – передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці.
Пам’ятай: помилці легше запобігти, аніж виправити її.
6. Учися вислуховувати здобувачів освіти до кінця навіть тоді, коли, на твою думку, вони помиляються.
Пам’ятай: кожен вихованець має знати, що ти його вислухаєш.
7. Основне призначенняоцінки – правильно визначити результати навчання здобувачів освіти, їхні навчальні досягнення, динаміку зміни успішності.
8. Без вимог педагога неможлива організація навчальної та суспільно корисної діяльності здобувачів освіти.
Здебільшого в продовж 45 хв. Уроку вчитель ставить перед своїми вихованцями близько 100 вимог.
Пам’ятай слова А. Макаренка: «Без щирої, відкритої, переконливої, гарячої й рішучої вимоги не можна починати виховання колективу».

Вимоги мають бути послідовними. Слід вимагати обов’язкового їх виконання від усієї групи, не забуваючи про повагу до особистості здобувачів освіти.
9. Наполегливо опановуй навички самоаналізу уроку.
Пам’ятай слова В. Сухомлинського: «Один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоби пробудити в учителя інтерес до пошуку, аналізу своєї роботи. Хто намагається виявити хороше й погане на своїх уроках, у своїх взаєминах із вихованцями, той уже досяг половини успіху».

10. Однією з важливих умов досягнення педагогічної творчості є вміння глибоко аналізувати весь комплекс як своєї навчально-педагогічної діяльності, так і діяльності своїх колег, оцінювати різноманітні аспекти ліцейного життя, реалізувати творчий пошук шляхів подолання труднощів у спілкуванні.

 


шаблоны для dleскачать фильмы
Переглядів: 99
Коментарів: 0
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.


Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.