Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.
(Л. Толстой)
В рамках місячника методичної роботи 18.02.2021 р. соціальний педагог Інна Савенок виступила з темою «РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНІКИ».
У психолого-педагогічній літературі педагогічна техніка розглядається як сукупність різноманітних умінь, які впливають на успішність результатів
педагогічної праці, допомагають учителеві більш повно реалізувати свій творчий потенціал, домогтися високого рівня майстерності і неповторності індивідуального стилю діяльності.
Було розглянуто такі питання:
- Структура педагогічної техніки.
- Невербальні засоби спілкування.
- Основні складові невербальної педагогічної техніки: міміка, пантоміміка, візуальний контакт та міжособистісний простір.
- Соціально-психологічна характеристика просторових зон у
спілкуванні між людьми.
- Інтерпретація основних жестів педагога у освітньому процесі.
Також були надані рекомендації педагогічним працівникам щодо зовнішнього вигляду вчителя та поради щодо невербального спілкування вчителя з здобувачами освіти на уроці.
шаблоны для dleскачать фильмы