Меню
Популярні статті
    Календар
    «    Серпень 2021    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031 
    Архів новин
    Червень 2021 (9)
    Травень 2021 (6)
    Квітень 2021 (13)
    Березень 2021 (24)
    Лютий 2021 (26)
    Січень 2021 (14)
    Наше опитування

    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1


    Онлайн
    Всього на сайті: 2
    Користувачів: 0
    Гостей: 2
    Погода

    » » Поведінка учнів, що відхиляється від норми, як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу
    Поведінка учнів, що відхиляється від норми, як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу
    11 січня 2018 року соціальний педагог Савенок Інна Володимирівна провела для педагогічних працівників заняття за темою: «Поведінка учнів, що відхиляється від норми ,як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу». Вона звернула увагу присутніх на те, що однією з найактуальніших проблем сьогодення є зростання злочинності, наркоманії, прослідковується тенденція до зростання числа дітей з поведінкою, що відхиляється від норми, тобто тих дітей, які входять до «групи ризику» та назвала основні причини важковиховуваності учнів:соціальні причини, навчальні причини, сімейні причини, біологічні причини та психологічні причини.
    У ході заняття Інна Володимирівна надала консультацію з таких питань:
    - Як правильно працювати з дітьми «групи ризику»?
    - Яку потрібно вести документацію по роботі з дітьми, які потрапили в складні життєві обставини?
    - Які помилки часто допускають вчителі при роботі з дітьми з девіантною поведінкою?
    Також ознайомила працівників з «Кодексом етики українського вчителя» ,  який був написаний Нацкомісією з питань захисту суспільної моралі разом з Інститутом інноваційних технологій при Міністерстві освіти, у якому зазначено як педагог має поводитися з учнями, їхніми батьками, з колегами по роботі й керівництвом.
    Найголовніше завдання вчителя - максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому – виробничими проблемами.
    Щоб зрозуміти учня, його думки, почуття, вчинки, треба брати емоційну участь у стосунках з ним, навчитися відчувати до нього постійний інтерес. Якщо виник конфлікт з учнем, не треба шукати способів будь-що утвердити свою правоту. Треба просто знати взаємоприйнятні шляхи його розв’язання.

    Поведінка учнів, що відхиляється від норми, як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу

     

    шаблоны для dleскачать фильмы
    Переглядів: 438
    Коментарів: 0
    Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
    Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.


    Інформаційне повідомлення
    Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.