Державний професійно-технічний навчальний заклад

"Володарський професійний аграрний ліцей"

смт. Володарка
045-69-5-07-24
dptnz-vpal@i.ua

Державний професійно-технічний навчальний заклад

"Володарський професійний аграрний ліцей"

МЕНЮ

Вiтаємо на сайтi

Сподiваємось, що вам буде цiкаво
познайомитися з життям ліцею, ми
подружимося i ви будете
нашими постiйними відвідувачами.

Головна
Головна
Новини
Анонс
Про нас
Історія закладу освіти
Символіка закладу
Контакти
Матеріально-технічна база
Кабінети
Бібліотека
Гуртожиток
Спортзал
Фотогалерея
3D - екскурсія
Вступнику
Умови прийому
Перелік документів для вступу
Електронна заява
Професії, за якими здійснюється набір
Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
Електрогазозварник
Секретар керівника ( організації, підприємства, установи )
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних.
Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва ( категорії "А1", "А2", "В1")
Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування
Навчання дорослого населення
Правила прийому
Нормативно-правове забезпечення
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Установчі документи
Публічна інформація
Звіт за 2020-2021 навчальний рік
Звіт за 2022-2023 навчальний рік
Адміністрація
Кадровий склад
Викладачі
Майстри
Бухгалтерія
Вакансії
Порядок і умови конкурсу на заміщення вакантних посад
Професії
Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
Електрогазозварник
Секретар керівника ( організації, підприємства, установи )
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних.
Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва ( категорії "А1", "А2", "В1")
Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування
Освітні програми і робочі навчальні плани
Освітні програми
Робочі навчальні плани
Ліцензований обсяг та контингент
Ліцензований обсяг, обсяг регіонального замовлення, фактичний контингент
Вартість навчання та послуг
Загальноосвітня підготовка
Загальноосвітня підготовка
ЗНО,ДПА,предметні тижні,відкриті уроки,здобутки,тощо
Навчально-методична робота
Робота МК
Огляд-конкурс кабінетів
Кабінет обладнання та технології зварювальних робіт
Єдина методична тема закладу
План методичної роботи
План методичної ради
Атестація педагогічних працівників
2022-2023
2021-2022
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Методичні комісії
Школа молодого педагога
Педагогічна скарбниця
Місячник методичної роботи
Графіки предметних тижнів
Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами та її організацію.
На допомогу майстру, викладачу
Із досвіду роботи
Навчально-виробнича робота
Дуальна форма навчання
ДКА
До уваги роботодавців
Дистанційне навчання
Положення про дистанційне навчання
11 група
12 група
13 група
14 група
21 група
22 група
23 група
24 група
31 група
32 група
33 група
34 група
ТУ-1
ТУ-2
Профорієнтація
Профорієнтаційна робота
Річний план роботи
Графік проведення Днів відкритих дверей
Профорієнтаційні тренінги
Відеоролики про професії
Корисні посилання
Здобувачу
Права і обовязки
Стипендіальне забезпечення
Батькам
Виховна робота
Проведені заходи
Річний план виховної роботи
Національно-патріотичне виховання
Проведені заходи НПВ
Опис основних напрямів роботи
Протидія булінгу та насильства
Порядок подання та розгляду заяв...
Відповідальність
Номери гарячої лінії
Річний план заходів
Превентивне виховання
Учнівське самоврядування
Положення про Раду (Статут)
Склад (структура)
Рада самоврядування
План роботи
Проведені заходи УС
«Наші традиції»
Гурткова робота:спортивне життя,творча діяльність
Гуртки
Розклад занять гуртків
Нормативно-правове забезпечення виховної роботи
Проєкт Герої сучасності. Київщина
Психологічна служба
Гуртожиток
Інноваційна діяльність
Моніторингова діяльність
Проєктна діяльність
Дослідно-експериментальна робота
Екологічна освіта
Виставкова діяльність
Охорона праці
Нормативно-правове забезпечення та навчально-методичне забезпечення
Звітно-плануюча документація
Кабінет охорони праці
На допомогу викладачу
Плани,накази та інструкії
Робота інженера з охорони праці
Цивільний захист
Бібліотека
Електронна бібліотека
Загальноосвітні предмети
Професійно-практичної підготовки
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних.
Тракторист-машинист
Електромонтер
Електрогазозварник
Водій автотранспортних засобів
Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування
Корисні посилання
Освітні сайти та портали
Правила правопису
10 найкращих он-лайн бібліотек
Он-лайн словники та он-лайн системи автоматизованого перекладу
«Будні бібліотеки»
Про бібліотеку
Нормативно-правове забезпечення
Паспорт
Перспективний план
Відповідність бібл.фонду
Наявність періодичних видань
План роботи бібліотеки
Інформаційна допомога педпрацівникам
Проведені заходи бібліотека
Естетичне оформлення
Конкурсний вибір підручників
Соціальний педагог
Про мене
Графік роботи
План роботи на рік
Рекомендації педагогічним працівникам
Пам'ятка батькам
Поради здобувачу
На допомогу першокурснику
Поради випускникам
Скарбничка соціального педагога
Профорієнтація
Корисні посилання
Дистанційна робота
Розклад дзвінків
Розклад уроків
11 група
12 група
13 група
14 група
21 група
22 група
23 група
24 група
31 група
32 група
33 група
34 група
ТУ-1 група
ТУ-2 група
Випускнику
Центр планування та розвитку кар'єри
Наша команда
Нормативна база
План роботи ЦРПК
Новини ЦПРК
Інформаційне наповнення
Профорієнтаційний кейс
Корисні інтернет-ресурси
Консультаційний центр
Органайзер пошуку роботи

Фото з альбому

Статистика

Сьогодні56
Вчора147
За тиждень722
За місяць1180
Всього47738

  • IP: 44.201.99.222
  • Браузер Unknown
  • Browser Version:
  • ОС Unknown

Онлайн

1
Online

Ми не можемо заборонити птахам пролітати над нашою головою, але ми не дозволяємо їм сідати нам на голову і вити на ній свої гнізда. Подібно до цього ми не можемо заборонити поганим думкам інколи приходити до нас в голову, але ми повинні не дозволяти їм гніздитися в нашому мозку.


Мартін Лютер
Рекомендації педагогічним працівникам щодо здійснення профілактики суїцидальної поведінки підлітків
Підлітковий вік – гострий і напружений період переходу від дитинства до дорослішання, що супроводжується якісною перебудовою усіх сторін розвитку особистості. Його часто називають кризовим, оскільки організм має підвищену чутливість до якихось певних зовнішніх і внутрішніх впливів, які саме в цей час призводять до дуже важливих, безповоротних наслідків.
Саме у цей період відбувається усвідомлення дитиною своєї індивідуальності, змінюється її ставлення до навколишнього світу, до себе, до інших людей, відбувається перебудова потреб та мотивів, поведінки.
Причини, які призводять до трагічної загибелі дітей і підлітків, різні, до того ж вони відрізняються від дорослих причин. Нерідко сам перехідний вік стає причиною емоційного стресу. На жаль, саме підлітки найчастіше опиняються у кризовому стані, який супроводжується сильними емоційними переживаннями, появою таких почуттів, як спустошеність, відчуженість, самотність може призвести і до втрати сенсу життя.
Суїцид не є випадковою дією. Його ніколи не роблять безглуздо чи безцільно. Він служить виходом з ускладнень, кризи або нестерпної ситуації. Стимулом до скоєння суїциду є нестерпний психічний (душевний) біль, від чого він прагне втекти.
Психологи виділяють основні мотиви суїцидальної поведінки серед підлітків:
- переживання образи, одинокості, відчуженості, неможливість бути зрозумілим;
- реальна або уявна втрата батьківської любові, нерозділене кохання, ревнощі;
- переживання, пов’язані зі смертю одного з батьків, розлученням батьків;
- почуття провини, сорому, образи, незадоволеність собою;
- страх перед покаранням, приниженням, глузуванням;
- страх втратити своїх рідних;
- любовні невдачі, небажана вагітність;
- бажання привернути до себе увагу, викликати жаль, співчуття;
- наслідування «героїв» небезпечних ігор з Інтернету, кінофільмів, книжок.
Психологи вважають, що деякі риси особистості юної людини також можуть бути пов'язані із суїцидальною поведінкою, зокрема:
- нестабільність настрою або його надмірна мінливість;
- агресивна поведінка, злобність;
- антисоціальна поведінка;
- схильність до демонстративної поведінки;
- високий ступень імпульсивності, схильність до необдуманого ризику;
- дратівливість;
- погана здатність до подолання проблем і труднощів;
- нездатність до реальної оцінки дійсності;
- тенденція «жити у світі ілюзій та фантазій»;
- легко виникаюче почуття розчарування;
- надмірна пригніченість, особливо при несуттєвих нездужаннях або невдачах;
- надмірна самовпевненість;
- почуття приниження або страху, що приховуються за проявами домінування, відвернення або демонстративної поведінки щодо друзів-однолітків або дорослих.
Мотивами суїцидальної поведінки школяра можуть бути наступні:
- ліцейні проблеми;
- втрата близької, коханої людини;
- ревнощі, любовні невдачі, сексуальний протест, вагітність;
- переживання, образи;
- самотність, відчуженість;
- неможливість бути зрозумілим, почутим;
- почуття провини, сорому, невдоволення собою;
- страх покарання, тортури;
- почуття помсти, протесту, загрози;
- бажання привернути до себе увагу, визвати співчуття.
В суїцидальній поведінці підлітків можна умовно виділити 3 фази:
а) фаза обдумування, що визивається свідомими думками щодо здійснення суїциду. Ці думки згодом можуть вийти з-під контролю і стати Імпульсивними. При цьому підліток замикається в собі, втрачає Інтерес до справ сім'ї, роздає цінні для нього речі, змінює свої стосунки з оточуючими, стає агресивним. Змінюється зовнішній вигляд, підліток перестає слідкувати за собою, може змінитися його вага (що пов'язане із переїданням або анорексією), через зниження його уваги з підлітком може трапитись нещасний випадок;
б) фаза амбівалентності, яка наступає за умов появи додаткових стресових факторів - тоді підліток може виказувати конкретні загрози або наміри щодо суїциду комусь із найближчого оточення, але цей «крик про допомогу» не завжди буває почутим. Однак саме в цей час підлітку ще можна допомогти;
в) якщо ж цього не стане, тоді наступає фаза суїцидальної спроби. Вона відбувається дуже швидко, адже для підлітків притаманне швидке проходження цієї фази і перехід до третьої
Як вказує В.І. Силяхіна, більшість суїцидальних підлітків (до 70%) обмірковують і здійснюють суїцид впродовж 1-2 тижнів. Але підлітковому віку властива Імпульсивність дій, тому іноді тривалість усіх трьох фаз може бути дуже короткою, не більше 1 години.
Ліцей і сім'я мають не тільки навчати, але й виховувати, формувати особистість підлітка, прививати йому повагу до людської особистості, здатність до співпереживання і співчуття, здатність до самоконтролю, до дотримання моральних норм у людських взаємостосунках, мати адекватну самооцінку. Додамо, що дуже важливим є усвідомлення молоддю цінності власної особистості, її недоторканості з боку будь-кого, в тому числі і себе.
У попередженні підліткових суїцидів вирішальну роль відіграє ступінь довіри між підлітком і дорослим. У дитини має бути можливість поділишся з кимось із дорослих чи однолітків своїми проблемами, сумнівами, болями тощо -тоді кризова ситуація не зайде у глухий кут і може бути подолана.
Якщо у підлітка немає довірливих стосунків з батьками, то у його оточенні має бути хоча 6 одна людина, з котрою можна було б поділитися своїми переживаннями.
Ще однією важливою умовою попередження суїциду є здатність дитини самостійно розв'язувати свої проблеми, а не обходити їх - цьому їх слід вчити змалку.
Як помітити суїцид, який наближається?
Якщо людина серйозно замислила самогубство, то зазвичай про це можна здогадатися за характерними ознаками, які поділяються на три групи: словесні, поведінкові й ситуаційні.
Словесні ознаки.
Людина, яка готується до самогубства, часто говорить про свій душевний стан. Вона може:
1. Прямо і явно говорити про смерть: «Я збираюся покінчити із собою»; «Я не можу так далі жити».
2. Побічно натякати про свій намір: «Я більше не буду ні для кого проблемою»; «Тобі більше не доведеться про мене хвилюватися».
3. Багато жартувати на тему самогубства.
4. Проявляти нездорову зацікавленість питаннями смерті.
Поведінкові ознаки
1. Роздавати оточуючим речі, які є для людини особливо значущими, остаточно упорядковувати справи, миритися з давніми ворогами.
2. Демонструвати радикальні зміни в поведінці, такі як:
• в їжі – їсти замало або забагато;
• у сні – спати занадто мало або занадто багато;
• у зовнішньому вигляді – стати неохайним, стати занадто охайним;
• у шкільних звичках – пропускати заняття, не виконувати домашніх завдань, уникати спілкування з одногрупниками, бути дратівливим, похмурим, перебувати в пригніченому настрої;
• замкнутися, відсторонитися від родини й друзів;
• бути надмірно діяльним або, навпаки, байдужим до навколишнього світу, відчувати поперемінно то раптову ейфорію, то напади розпачу.
3. Проявляти ознаки безпорадності, безнадійності й розпачу.
Ситуаційні ознаки
Людина може зважитися на самогубство, якщо вона:
1. Соціально ізольована (не має друзів або має тільки одного друга), почувається знедоленою.
2. Живе в нестабільному оточенні (серйозна криза вродині – у взаєминах з батьками або між батьками; алкоголізм – особиста або сімейна проблема).
3. Почуває себе жертвою насильства – фізичного, сексуального або емоційного.
4. Уживала раніше спроби суїциду.
5. Має схильність до самогубства через те, що його скоїв хтось із друзів, знайомих або членів родини.
6. Перенесла важку втрату (смерть когось із близьких, розлучення батьків).
7. Занадто критично налаштована щодо себе.
Профілактика суїцидальної поведінки серед здобувачів освіти – це, в першу чергу, забезпечення прав дитини, створення в закладі безпечного простору для життєдіяльності, система комфортних взаємин з педагогічним та учнівським колективом.
Потрібно створити позитивні умови для збереження та зміцнення психологічного здоров’я дитини.
Життя не в тому, щоб жити, а в тому, щоб відчувати, що живеш.

Ключевський Василь

Дошка оголошень

1 Урок 8:30-9:15

2 Урок 9:25-10:10

3 Урок 10:30-11:15

4 Урок 11:25-12:10

5 Урок 12:20-13:05

         Обід

6 Урок 13:40-14:25

7 Урок 14:35-15:20

8 Урок 15:30-16:15

.

Електронний банер 1 

© 2022. Державний професійно-технічний навчальний заклад "Володарський професійний аграрний ліцей".